Lockelser i rosa....

 
 
 
Jodå vardagarna tickar på och redan har vi onsdag
 
 
 
Så skönt med min lediga start på veckan men nu är det jobb igen!
 
Jag gick helt banans igår då jag var ensam hemma och bakade saffransbullar. Herrejisses galenpanna, för så tidigt har jag nog aldrig doftat denna underbara krydda i mitt kök...
 
Gjorde inga lussekatter dock utan snäckor med mandelmassa och YES det var precis så gott som det alltid är, den där premiär-bullen!!
 
Nu har jag färdigt med bullar i frysen men att dom skulle räcka till advent är nog en ren utopi!
 
 
 
 
 
Två till som blev lockade av godsaker var Nikki och Tilda i lördags då vi var barnvakt!
 
 
Var på ICA och damerna fick syn på dessa rosa munkar i 2-pack och jag var snäll och slängde ner en påse i korgen (eller snäll och snäll....detta är inte vad två små tjejer mår bra av egentligen men ibland så styr sockersuget)
 
Jag själv gillar inte alls sådana glaserade munkar, nä jag äter helst dem helt naturella till och med utan socker!
 
 
 
 
 
 
 
 
Idag har vi stallet på schemat så det är bara att snäppa upp sig och visa sig på styva linan igen.
Får se om jag lyckas få på det där trixiga tränset eller om jag trasslar in mej helt ;)
Tror vi ska ha samma pålle som sist och jag har förberett morötter som muta att ha i fickan...så kanske den har överseende med min fumlighet!?
 
 
 
 
 
I morgon ska jag iväg på nåt riktigt roligt som jag bokade redan i mars! Häng med på Instastory för uppdatering under eftermiddagen!
 
 
 
//PIllan


Härliga bilder :)





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se