NU gillar jag hösten!

 
 
 
Hittade lite bilder i arkivet och Nikki är ju bara så söt ! Här är hon drygt 3 år så det är några år sedan...
 
 
 
 
 
Hej på er
 
Så skönt med fredag och jag startade verkligen min på allra bästa sätt. Först spinning och trx sedan en snabb dusch. Gick direkt till Susanne och la mej under en varm skön filt och unnade mej en ansiktsbehandling. Snacka om feel good mood efter den starten liksom!!
 
Solen skiner när man kommer ut och det är runt 15 grader varmt...i mitten av oktober! NU gillar jag hösten riktigt mycket!
 
Har jobbat på här hemma och rensat lite i garderoberna, urvuxna höstkläder som jag sålde lite snabbt. Perfekt att de kommer till användning av någon annan. Sedan städ....alltid denna städning...men jag gillar ju det. OCH jag gillar ett nystädat hem. särskilt när man bara kan sjunka ner framför Idol ikväll och allt är top notch!
 
 
Hämtat hem Nikki efter skolan och det blev genast slajmtillverkning.... Undrar just när denna fabläss ska gå över?
Nu har hon i alla fall satt sig framför en film. Superspännande "Rum 213", ett tips för lite större barn som gillar lite scary movies! Svensk film som handlar om ett gäng ungdomar på en lägergård där det börjar hända lite väl konstiga saker....Har någon varit här tidigare som kanske har dött?!
Sitt med och titta för den är riktigt kuslig emellanåt.....
 
 
 
Nu ska vi snart hämta upp pappan i familjen och ta en fredagsmiddag ute på restaurang!
 
Fin fredag
 
//PIllan
 
 






Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se