Eftermiddagskaffet

 
 
Här kommer fikat!
 
 
 
 
 
 
Att komma hem efter jobbet och det doftar choklad..... Filippa hade bakat muffins så jag slängde genast på en kanna med kaffe och det blev eftermiddags-fika ute i solen.
Detta är inget som sker dagligen och nu har jag även lovat mej själv att dra in på godsakerna efter en sommar men allt för lösa tyglar.....
Men jag smakade en liten bit och muffinsarna var väldigt goda!
 
 
 
 
Härligt att september fortfarande levererar sol och varma dagar!
 
Himla skönt att dimman lättar och solen värmer så gott och att luften är så fräsch och hög som man ju älskar med hösten.
 
 
 
 
 
 
Mysig stund med Filippa
 
Vi är ensamma här hemma då Nikki är hos en kompis och A är på arbetsresa nere i Småland någonstans....
 
 
 
 
 
 
Måste bara tipsa er om denna produkt Oatlys iKaffe
En havredryck som går att skumma, är helt vegetabilisk och smakar SÅ gott i kaffet. Till och med bättre än vanlig mjölk om du frågar mej!
 
 
 
 
 
 
Som ni ser klär jag mej i senap och denna är inte den jag visade häromdagen.... Nä för även denna lite tunnare poncho kom med i paketet fråb Club xprs!
Byxorna har en grön nyans och är ett par supersköan "dra-på byxor" från HM
 
Bilderna är väldigt överexponerade då jag inte kollat inställningen på kameran förrän efteråt...!?
 
 
 
Nu ska jag börja förbereda middagen, kyckling och bulgur sallad serveras här idag.
 
 
//PIllan


Så mysigt och gott med fika! Jag älskar Oatly iKaffe, det är deras bästa produkt enligt mig :D

Svar: Håller med👍🏼
Pernilla/Pillan





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se