Första nollan

 
 
Dimman dansar ute över vattnet denna septembersöndag
 
 
 
 
 
God morgon
 
Ja i morse var det första morgonen jag ser att termometern visar 0 grader och när jag kikade ut var det till och med is på bilrutan.... Inget att säga om det mer än att nu kommer den, kylan, frosten och så småningom snön.
 
Jag som är en riktig sommar-människa får lite rysningar men då jag lever och bor där jag bor så är det bara att acceptera detta och försöka göra nåt bra av det!
Det ser just nu ut att bli en strålande söndag så att gå ut och njuta av detta känns självklart!
 
 
A tassade upp vid 3tiden och viskade hejdå så just nu sitter han på Arlanda och väntar på flyget.
En vecka med betydligt varmare temperaturer och golf varje dag har han att se fram emot..... *avis*
Men vi har ändå en fulltecknad vecka med många aktiviteter här hemma så det blir nog bra :)
 
 
 
Skön söndag
 
//PIllan


Usch... inte 0 grader redan!! Jag älskar höst, men det är för tidigt för sådan kyla ännu.

Svar: Ja håller med!!
Pernilla/Pillan

uuuhhh.Här var det åtminstone 3 grader i morse men som vi frös när vi klev utan för dörren,frost på taken ,ja bara att vänja sig då:) KRAM





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se