Hon har valt den själv.....!

 
 
Fröken finemang denna fredag!
 
 
 
 
 
 
Märker ni den röda tråden i senaste inläggens bilder...?! Ha ha senapsgul är verkligen färgen nr ett just nu hos mej.
Men den här tröjan har Nikki valt och köpt helt själv och man kan nog säga att det även var hon som satte trenden hos mej.
 
 
Denna outfit letade hon fram på Zara när vi var nere i Spanien. Där hade hon kunnat spendera halva resan tror jag. Vilken shopping-tjej hon är alltså.
Det plockas fram olika outfits och det ska provas och grejjas tills jag är helt matt ;)
 
Men hon lyckas då verkligen med sina egna inköp, tycker detta var riktigt snyggt!
 
 
 
 
 
 
 
 Hon blev ju en riktig liten "donna" då hon klippte av sig sitt långa hår
 
Väldigt lättsamt då det inte alls är lika mycket gnäll vid hårborstningen längre!
 
 
 
 
Kolla in ZARA kids om du inte redan gjort det, SÅ mycket fint!!
 
 
 
 
 
Ja jag kliver på en jobbhelg idag, så inget fredagsmys för min del......
Hoppas ni andra får en riktigt härlig kväll
 
 
 
//PIllan






Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se