Back i BLACC

 
 
 
 
 
 
God morgon strålande skärtorsdag!
 
Jag börjar jobba först i eftermiddag så jag ska ta en lång prommis och sedan parkera mej här ute på altanen.
Smörjt in facet rejält för bränna mej vill jag inte... dessutom tycker inte rosacea-hud om solen men jag tycker ändå det blir (ser) bättre ut då jag får lite färg i ansiktet. Det röda smälter in i det bruna om ni förstår...?!
 
 
 
 
Ja ja idag ska jag tipsa er om ett riktigt bra budget-märke då det kommer till träningskläder, BLACC!
Passade på att fynda från Sportamore då dom hade nån kampanj (vilket dom ju har rätt ofta). Dock är Blacc:s kläder alltid väldigt prisvänliga!
 
 
Allt blev i svart denna gång, lite trist då man ju helst vill ha färg nu me jag ville ha just dessa plagg i svart!
 
 
 
 
 
Hemmauniformen på!
 
Supersköna myspys-byxor som sitter mjukt över rumpan och är lite vidare runt vaden och med mudd i benslut. Sådana byxor drar jag nästan alltid på mej här hemma.
 
 
Tröjan är en tunn och härlig löpartröja med reflex-detaljer. Älskar den här typen av tröjor då jag tränar eller bara tar en snabb prommenad
 
 
 
 
Tröj-modellen heter Zenith
 
Byxan Galvanic
 
 
 
 
Ett par tights som sitter bra vilket är ett måste! Modellen heter speed II
 
Hög midja med en smal resår i linningen som håller tightsen på plats. Laser cut-paneler över lår och vader. Släta sömmar som minimerar skav och irritation. 
 
Om du vill se sortimentet så kan du klicka här KLICK
 
 
 
 
 
 
Ja det var mitt lilla tips denna torsdag!
 
 
//PIllan






Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se