Två dagars.....

 
 
 
 
 
Onsdag morgon....
 
 
 
Vaknar med huvudvärk, ingen go känsla när det dessutom är andra dagen på rad jag har migrän,
då kan man hålla sig för skratt!
 
Överskriften syftar alltså inte på någon rolig 2-dagars fest som var rätt vanligt för typ 25 år sedan... nä nu för tiden kommer migrän-attackerna i sådana skov... 
 
 
Gick halva dagen igår och försökte med andra "botemedel" men till slut återstår endast min spray, Zomig. Då släpper det ofta inom max en timma.
 
Att då vakna morgonen efter och det är ett nytt krig i pannbenet känns bara så tröttsamt! Jag startade med treo direkt, lite rörelse för skuldror och axlar och en kopp kaffe!
 
Svårt att säga vart den här värken kommer att ta vägen men jag hoppas jag kan hålla den i schakt!
Börjar jobba i eftermiddag och vill ogärna sitta där med migrän så då är jag liksom tvungen att ta en till dos av spray.....
 
Min migrän är ofta hormonellt betingad och kanske dessa längre skov har att göra med åldern..., hormonerna börjar göra uppror och förbereda sig för klimakteriet...
 
 
Hoppas DIN dag blir bättre
 
//PIllan
 






Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se