Lite self-treat

 
 
 
Hej fina fredag
 
Jag har jobbat förmiddag men är nu äntligen ledig tills måndag eftermiddag! Inget alls inplanerat i helgen utan bara mys med mini då A är bortrest. Vi ska såklart kolla Mello och bara slappa så mycket vi kan!!
 
 
 
 
Något som jag försöker bli bättre på är att ta hand om mina fötter....att det ska vara så svårt att iaf smörja in dem varje kväll?!
Men jag är på god väg och försöker få in en rutin på just detta. Annars lägger jag nu för tiden en stund per vecka åt fotbad och filning. Mina fötter tar verkligen stryk av att vara instängda hela vintrarna och följden blir tråkig torr hud och förhårdningar!
 
 
 
 
 
 
 
Hittade denna fuktmask för fötterna som jag testat och den var precis som en sådan mask man kan använda för att "ömsa skinn" om ni har testad dessa? Men de här påsarna är istället fyllda med skön kräm så man blir härligt återfuktad och alltså inget som ska sköljas bort efteråt.
 
Lät dem sitta på i typ 45 minuter då jag låg och lyssnade på en podd under tiden
 
 
 
 
 
 
 
Annars går det säkert lika bra att smörja in fötterna med rejält med fotkräm, dra en plastpåse plus en vanlig strumpa över!
 
Viktigast är nog att man försöker få in smörjande och filande i någon slags rutin så de stackars torrisarna återhämtar sig så småningom!
 
 
 
 
 
Ha en trevlig fredag
 
//PIllan






Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se