Molly & Polly är laddade!

 
 
 
Hello Hi....
 
 
Ooops nu blev det visst ett sådant där uppehåll igen men det var helt ofrivilligt! Jag jobbade sent i måndags och sedan drog jag och Katarina iväg till Gävle tisdag morgon för utbildning.
 
Vårat tåg skulle sedan avgå hemåt vid 15.45...inställt!
 
Bokade nästa som skulle avgå 18.30 men strax därpå fick vi meddelande om olycka mellan Uppsala och Stockholm så all trafik skulle försenas....
 
 
Gick och satte oss i foajén på Scandic. Tittade på paralellslalom och fikade i tre timmar!
Tåget kom vid 20-tiden och jag klev in hemma vid 22.40.
 
Stress när man ska försöka somna för man vet att klockan ringer vid 05 igen...
 
 
Nåja dagen har funkat och nu har vi hunnit med stallet och sedan susade jag iväg till gymmet!
 
 
 
 
 
 
Ja det är väl inte så svårt att gissa vilka dessa små damer håller på till helgens Mello?!!
Dolly Style såklart :)
Jag har sagt till Nikki att det inte är säkert att dom går till final ...men hon ska RÖSTA! Och uppmanar alla i sin närhet att göra detsamma, hi hi
 
Ja det brukar kanske inte bjudas på de bästa bidragen av den trion men jag får väl offra mej för husfriden! Och visst är dom lite charmiga dessa "dockor" Vem vet det kanske är en panglåt??
 
 
 
 
Nu ska jag koka gröt till Nikki för jag märker på humöret att det behöver fyllas på!
 
 
//PIllan






Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se