Träningen och tröttmössa på

 
 
 
 
 
 
 
Hej på er
 
Här har ni en riktigt trött Pillan denna måndag.... Som ni kanske vet så jobbar jag med tåg och dom har inte haft det så lätt i helgen!!
Stackars resenärer säger jag bara men när det kommer sådana snö-oväder med kraftig vind så blir det snabbt stopp i växlarna ute i spåren och då kan inte tågen rulla som dom ska.
Jag jobbade ända till 23.30 igår kväll och sedan iväg tidigt i morse igen... SÅ Trött
 
 
Därför har jag bara en riktigt soft hemmakväll nu och eldar för fullt i kakelugnarna, för huu kallt är det ute!
 
 
 
Förra veckans träning såg ut så här
 
Måndag - Yoga
 
Tisdag -  Aerobics
 
Onsdag  - Vila då vi hade fullt upp med ridning och firande av Filippa
 
Torsdag  - Spinning och cirkelträning/styrka
 
Fredag -  Spinning och TRX
 
Lördag  - Åkte på nackspärr så vila här med!
 
Söndag -  Styrketräning
 
 
 
 
Herrejisses ser ut som jag har världens flottigaste hår ...hahaha!
Men biceps får i alla fall jobba hårt. Äskar att träna överkropp, biceps, triceps och axlar! Kan bero på smärtan i benet att jag ofta drar mej för att köra ben...?!
Men jag gör det ibland men då modifierat efter vad jag klarar utan smärta! Tex i fredags på TRX träningen körde de andra pistols (enbensträning) detta går inte för min del!
 
 
 
 
 
Idag startar VM i Åre också! Hade tänkt åka upp och kolla på damernas slalom, skulle bli så kul....men då har vi stalljour... :/ Ja ja vad är väl en bal på slottet när man kan mocka skit!
 
 
 
 
Ha en trevlig start på veckan vänner
 
//PIllan


Vad duktig du är som tränar så mycket. Tre gånger i veckan är mitt mål, vilket är rimligt för mig. Jag hinner inte fler gånger. Hoppas du får en bra helg. Jo, vad konstigt det är att jag tänkt mig att du arebetar inom typ äldreomsorgen eller landstinget så eftersom du arbetar helger mm. Så visar det sig att du arbetar med tåg. Ha, ha. Man bildar sig så mycket bilder i huvudet om människor. Hoppas du trivs bra med ditt jobb i alla fall. Kram

Svar: Ha ha ja man kan verkligen skapa sig uppfattningar om människor som visar sig vara helt fel :)
Kram P
Pernilla/Pillan





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se