Summerar veckans träning

 
 
 
 
 
Ja men då har vi nått fram till söndag och jag tänkte skriva ner hur min träning har sett ut i veckan.
Mest för egen del för att hålla lite koll men även för er som tycker det är intressant.... Ni andra får helt enkelt välja att läsa eller klicka er vidare ;)
 
 
 
 
Måndag - då körde jag ett rent styrkepass. har börjat köra en del i maskinerna igen. Detta för att det är lättare att "hålla koll" på kroppen så jag inte överbelastar benet/rumpan i onödan. Yogade även en stund på morgonen
 
 
Tisdag - Aerobics vilket innebär hög puls och svettfest 
 
 
Onsdag - Startade med spinning och multiträning som innehåller både puls och styrka. Fick hoppa tex draken då man står på ett ben och istället köra benböj (kan inte utföra något som enbart belastar höger ben singel)
 
 
Torsdag - ja det skrev jag ju om tidigare då blev det hemmaträning med kroppsövningar som avrundades med yoga
 
 
Fredag - Eftersom jag var solokvist hemma så stack jag till gymmet. Körde 30 min i indoor-walking-maskinen följt av styrka i maskinerna
 
 
 
Lördag och söndag har jag prommenerat raska rundor för att få i mig frisk luft !
 
 
 
 
 
 
 
Ja men det blev ju en helt OK träningsvecka, bra jobbat !
 
 
//PIllan






Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se