Veckan ska avslutas med fest

 
 
 
 
 
Välkommen måndag
 
Nu är vi allt inne på sluttampen av januari, vilket känns.... här var det bitande -25 grader när jag klev upp i morse! Öppnade dörren åt Sessan men hon reagerade som om hon fått en snyting och vacklade baklänges :)
 
Men morgonens vackraste var helt klart blodmånen, såg ni?! Vid 06-tiden var den som rödast och jag försökte med alla medel att få övriga i familjen att dela ögonblicket men nja, de kravlade fram till fönstret vid 06.30 och då var det bästa redan slut!
 
 
 
Den här veckan har jag helgen att se fram emot. Helgen då Filippa verkligen ska bli vuxen och detta ska såklart firas!
Härligt att ha något att se fram emot MEN som alltid försöka leva i nuet och inte förivra sig så man glömmer bort att leva varje dag . Idag klädde jag mig varmt och tog en prommenad, för det är ju fullständigt överväldigande vackert ( om man bara kan bortse från temperaturen...). Solen bara strålar och snön gnistrar som aldrig förr!
 
 
 
Nä mina vänner det är dags att åka mot jobbet
 
//PIllan






Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se