Ett, två, tre...så var hon nio!

 
 
 
 
 
 
21 juli kommer såklart alltid att vara speciell hos oss, dagen då Nikki bestämde sig för att komma till oss!
Vi är så glada för att du är våran♥
 
 
 
I morse ramlade dom in här vid strax efter 08 och det blev lite "vanlig" frukost innan tårtfrukosten!
Dom hade sovit rätt så gott visade det sig och det var väl för väl...men två små töser droppade bort under gårdagskvällen så det blev fyra övernattare ;)
 
 
Nikki fick precis allt hon önskat sig, ja det var allt från ny studsmatta, till Dolly Style kläder, resor, restaurangbesök, presentkort, mobilskal, pyssel, eget Netflix, jacka, ridkläder etc etc
 
Som min mamma sa -När jag var liten och fyllde år kanske man fick EN ny klänning eller EN docka...!
Nikki -Va ....tråkigt!!
 
 
Ja herrejisses man kan väl lungt säga att vi lever i konsumtion deluxe
 
 
 
 
 
 
 
 
Smarrig rice crisp-tårta med hallon och jordgubbar bidde det, en riktigt stadig frukost som INTE höll blodsockret på en anständig nivå.....
 
 
 
 
 
 
Nikki då hon fyllde 1 , 2 och 3 år
Vår älskade lilla prinsessa som hux flux är 9 år!
 
 
 
 
 
Nu har samtliga gäster lämnat efter en varm och lång dag med på tok för många koppar kaffe.... och nu ska jag och A göra tidig kväll för i morgon smäler det - Golfveckan kör igång!!
Wiiihoooo
 
 
 
//PIllan


Oj, det var inte lite grejer hon fick i födelsedagspresent.Grattis till nioåringen. Tårtan ser underbart god ut.





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se