Lugnet före stormen

 
 
 
 
Ja här var det lugnet före den annalkande stormen....
Ikväll kommer vår gård att belamras av festsugna ungdomar och vi får fly fältet!
 
 
 
Men igår hade vi en riktigt chill kväll i solen, har tyvärr inte blivit allt för många sådana kvällar denna sommar...
Jag smuttade på en martini bianco (sommar-favorit) och A drack en kall öl. Tjejerna lade sista planerna inför kvällen och tälten hade kommit på plats.
Tur Filippa har en bonuspappa i tältbranchen för här finns det resurser för partytält iaf ;)
 
 
Ljudanläggningen testades - herrejisses våran lilla by kommer knappast att kunna sova en blund inatt! Jag var tvungen att kvickt skicka en förvarning till närmaste grannarna! Ändå bor inte vi speciellt tätt men ändå liksom....
 
 
 
 
 
Jag, Sessan och dom här två har fått fly hem till mina föräldrar över kvällen/natten!
 
Jag tror inte jag gör entré hemma förrän i morgon kväll! Fingers crossed att det mesta då är städat....
 
 
 
 
 
 
Här har det nu under eftermiddagen pyntats för fullt, en bar har tillkommit, dekorationer överallt, solstolar runt om på gräsmattan och snart fullt med kompisar!
Hoppas bara att regnet håller sig borta också.
Några som definitivt kommer mysa till det rejält är myggorna! Holy boly dom kommer vara sprängfyllda innan denna kvällen är till ända!
 
 
 
 
//PIllan






Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se