Golfläger

 
 
 
 
I går var det avslutning på Nikkis årliga golfläger. Tror det är tredje året hon är med på detta och det är verkligen toppen.
 
 
Det är blandat nybörjare och mer golf-vana barn i olika åldrar. Lägret pågår i 5 dagar och det ingår lunch på herrgården varje dag. Dom har "tränat" mellan 9-15 och är man redan medlem så kostar detta 100 kr!!!!
Annars tror jag det är 350....jamen fatta det är ju helt makalöst och en superchans för barn att prova på att golfa (utrustning finns att låna för dom som inte har)
Hussborgs golfklubb är verkligen toppen!
 
 
Igår på avslutningen gick dom en sk 100-bana och jag gick med bla Nikki och kompisen Moa. De får träna på olika slag, föra score-kort osv och tjejerna är väldigt peppade på att så småningom få sitt gröna kort :)
 
Nikki har ju varit med oss ganska ofta på golfbanan och vet ju vad det mesta handlar om, även om det såklart är många regler att hålla reda på! Dessutom blir det väldigt lång vandring om man ska gå hela 18 hål... men vi tar alltid golfbil då hon är med!
 
 
 
 
 
Diplom får dom alla efter avslutat läger plus lite annat som golfbollar, peggra, vattenflaskor etc
 
 
Idag har lilla damen sovmorgon och jag ska väl iväg på ICA och armbåga mej fram med full kundvagn så snart dom öppnar!
 
I morgon firar vi Midsommar hörrni!!
 
 
//PIllan






Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se