Gym & Yoga idag

 
 
 
 
God morgon vänner
 
 
Onsdag är det redan och hos oss är det inte alls soligt som på bilden utan himlen är rätt så grå faktiskt....
Men dagen ska ägnas åt mycket rörelse, är galet sugen på gym och det är precis dit jag tänker bege mej efter "Sommarlov" som Nikki först vill titta på! Filippa ska även hon hänga på och träna och hon sussar så sött fortfarande.... jag skulle gärna redan vara där bland hantlar och stänger, men eftersom jag har semester så har jag ju all tid i världen :)
 
 
I eftermiddag kör Therese igång med sommaryoga i sin trädgård! Underbart! Jag tar med min matta och "hänger på låset"
Även detta ser jag såklart fram emot. Älskar hennes sessioner då jag alltid tar mej lite längre än om jag yogar sjäv hemma som på bilden!
 
Vad tränar ni i sommar?
Min träning blir lite annorlunda då jag inte kör lika mycket styrka utan fler timmar ägnas åt tex golf eller ute-cykling!
 
Ha en fin onsdag
 
//PIllan






Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se