Mys-lördag

 
 
 
 
 
Sov till 07.20, fantastiskt.... i min värld!
Ja ni vet att det där med att sova länge inte ligger "för" mej så därför är allt efter kl 06.30 ren sovmorgon.
Hade Nikki som sängkamrat då A är bortrest fram till onsdag.
Då brukar jag alltid ha henne hos mej, vi tycker båda att det är mysigt
 
 
 
Igår var det också en riktig mysdag utan nån stress
Större delen av dagen tillbringades faktiskt i tv-soffan. Herregud jag hade fullt upp med att åka slalom och skidskytte men hann även med en prommenad för att få lite luft :)
Härligt att vi fick ett silver med damerna!
 
 
 
 
 
 
 
På kvällen bjöd vi över Kamilla och Tilda för middag
 
Jag eldade i kakelugnen för extra trivsel ...trodde faktiskt att jag hade eldat klart och att våren skulle vara här nu men icke.
Det var ruggigt ute så därför blev den sprakande brasan extra skön
 
 
 
Tjejerna lekte en stund men båda var jättetrötta så det blev en ganska tidig kväll...
 
Själv somnade jag i vanlig ordning framför tv:n och vaknade med gam-nacke och linser som typ fastnat i ögonen.... kul kul
 
 
 
 
 
Idag ska jag och Nikki till gymmet, känner för nåt riktigt svettigt och tungt. Tror jag ska köra som en cirkel med få men tunga övningar så hela kroppen får en genomkörare!
 
 
 
 
 
 
Ha nu en riktigt skön söndag
 
 
//PIllan


Så skönt med en riktig mysdag ju, särskilt efter en sovmorgon :)





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se