Vilken magisk start på veckan!

 
 
 
Här har ni en ny-cyklad och ny-yogad Pillan!
 
 
 
 
Alltså kan ha haft en av de bästa måndags-starterna på länge
Bestämde plötsligt att sticka ut på en riktig cykeltur, ja en sån där med hjälm och träningskläder.... annars använder jag mest cykeln som ett transportmedel eller för en skön tur med Nikki.
Förr om åren (runt 20-årsåldern) cyklade jag massor med mountain-bike. Rätt ut i skogen bara bland stockar och sten....
 
Nu höll jag mej till vägen och det slutade på drygt 2 mil i strålande solsken och massor med fågelsång!
 
Hemma igen kunde jag inte motstå att rulla ut mattan här på altanen och sträcka ut min varma lekamen!
 
Alltså som jag har längtat efter just detta!!
 
 
 
 
 
 
Japp och efter avslutad yoga så tänkte jag att när jag ändå är i farten så slår jag lite golf-bollar för att känna på hur ryggen reagerar...?! Har inte slagit ett enda slag innan och inte ens betalat in medlemsavgiften! Så kluven hur jag ska göra med golfen i sommar??
 
Det gick helt OK att svinga men nu efteråt känns det en del.... Vet ej om det kommer från svingar eller cykling dock? Tror ändå mer på golfen då jag ju kört spinning hela vintern utan större problem.
 
 
 
 
 
Nåväl nu ska jag strax göra rätt för mig på jobbet, en kväll i statens tjänst väntar!
 
 
 
//PIllan


Vilken härlig blogg jag hittade - din! Kikar igenom dina fina inlägg och hälsa och träning just nu :-) Ha det så bra.

Svar: Vad roligt att du gillar, tack!
Och välkommen tillbaka🙌🏼
Pernilla/Pillan

Härligt, blev dock att reagera på en grej. Cykelhjälm, det har du väl alltid när du cyklar och inte bara vid träning?
Mycket viktigare än man tror, både för stor & liten.
Trevlig blogg! :)

Svar: Tack för kommentar ! Absolut viktigt för alla👍🏼
Pernilla/Pillan





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se