Fredag, mot fjällen

 
 
 
 
Äntligen fredag, visst är det härligt!?
 
Jag startade min morgon här, bland spinningcyklar och trx-band, bästa starten!
Nu var jag inte så ensam som på bilderna utan tillsammans med ett helt gäng morgonpigga människor. Älskar dessa fredagar då man får hänga tillsammans och starta upp helgen med riktigt skönt dubbel-pass.
 
 
Igår kom jag hem från mina utbildningsdagar och där har jag bara suttit på rumpan och ätit massor med god mat. Därför riktigt kröp det i kroppen nu kan jag lova.
Usch vad det är jobbigt att vara SÅ stilla som jag ändå tvingats vara senaste dagarna..... Men väldigt givande utbildning och jättekul att träffa kollegor från hela landet!
 
 
Idag är jag helt ledig och håller på att packa weekend-väskan för en helg i fjällen.
Vi lämnar Filippa hemma och drar iväg lilla familjen. Det blir bara mys, prommenader, god mat och eventuellt lite spa!
 
 
 
 
Det utlovas snö under morgondagen så det gäller att packa med varma kläder. Dessutom öpnar några backar i morgon men det blir ingen skidåkning den här gången....
 
 
Hoppas ni alla har en riktigt fin fredag
 
 
//PIllan


Låter väldigt bra tycker jag! Hoppas ni får det härligt i helgen :)

Svar: Tack🙏🏼
Pernilla/Pillan

Vilken härlig blogg du har 😍

Svar: Tack😊
Pernilla/Pillan





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se