November sjukan....

 
 
 
 
 
Har ni precis som jag drabbats av november-sjukan?! Ja det är egentligen ingen allvarlig sjukdom och kan lätt botas om man bara lägger manken till....
 
 
 
Men jisses när jag kliver upp på morgonen och tittar i spegeln hoppar jag till varje gång! Undrar på allvar om inte Halloween är över för i år??
Som ett spöke
 
Håret är risigt, huden liksom tunn och nästan genomskinlig, jeansen sitter tajtare runt låren, jo men titta har det inte poppat upp en rejäl tonårsfinne också :/
Alltså den stora fulsjukan.....
Ajabaja så får man väl inte tycka och tänka om sig själv?! Jo då, jag får det i alla fall....he he ibland...
 
 
Nej fy och usch så oinspirarad jag blir av denna mörka trista månad. Kunde lätt hoppa över den och skruva fram till advent direkt!
Bloggen blir också lidande för jag kan liksom inte hitta på nåt inspirerande åt er heller...hmmm Men bara om ett par veckor hoppas jag att jag kan "blomma upp" igen och leverera lite mysigt adventsfix och dyl.
 
 
 
 
 
 
Hittade dessa fynd på Dollar store! En härlig stor vas och en ståtlig häst, gillar dom mycket!
 
 
 
 
Ikväll har jag aerobics att se fram emot och efter dessa pass brukar humörkurvar gå upp, så fingers crossed!
 
 
 
KÄMPA
 
//PIllan


Haha känner igen det där med novembersjukan :) Vilka fina saker du hittade. Jag älskar Dollarstore :)

Svar: Går faktiskt att göra några fynd där😃👍🏼
Pernilla/Pillan

Fina grejer! Man behöver ju inte köpa dyrt för att det ska bli fint :) Vi har också varit sjuka, ovanligt i vår familj!





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se