Klart vi firade!

 
 
 
 
18 oktober är tydligen internationella champagnedagen och då Filippas pappa dök upp med en flaska bubbel till mej och F så sprättade vi såklart denna framör idol igår!
SÅ gott, älskar champagne!
 
 
 
Vi hade en riktigt fredagsmys med sprakande kakelugnar och gott tilltugg, alla mina tjejer och jag...Filippa, Nikki & Sessan ♥
A är fortfarande kvar nere i Spanien och inför dagens avslutande tävlingsdag så ligger dom någonstans i mitten....så om dom ska ta hem vinsten känns det som ett mirakel ska ske ;) I morgon kommer han i alla fall hem igen.
 
 
Jag lyckades sova till strax före 08 i morse, blev så glad och lättad över detta. God frukost och sedan åkte jag och Nikki till gymmet.
Men trots att jag var utvilad och nyäten så kände jag mej trist nog lite orkeslös....men men jag körde igenom kroppen och nu känns det skönt!
Ska strax droppa av Nikki hos mina föräldrar för jag jobbar kväll och sedan börjar jag tidigt i morgon bitti igen!
 
 
 
 
 
 
 
Hoppas ni alla har en skön lördag
 
 
//PIllan






Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se