Glad Påsk

 
 
 
 
Idag vill jag bara kika in och önska er alla en riktigt Glad Påsk!
 
 
 
Som vi alla vet så blir ju detta firande förmodligen lite annorlunda än vi är vana vid men förhoppningsvis blir det bra ändå!
 
 
 
Jag ska slänga ihop en nubbesallad och en annanaspaj i eftermiddag. Båda favoriter som man kan smaska på lite när som under dagarna .
Tänk bara en hård macka med lite salt och god nubbesallad på och kanske en kall öl...om klockan passerat 12 ;)
 
Eller en kopp kaffe, en bit paj och lite vaniljglass, mumma !
 
 
 
 
 
 
Vill ni hänga med mej i påsk så hänvisar jag till Instagram och som ni nog känner till heter även det kontot hemmahospillan. 
 
 
 
 
Ägga nu upp er riktigt ordentligt i helgen!
 
//PIllan






Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se