Sista gympasset före påsk

 
 
 
Hej vänner
 
 
I morse drog jag direkt till gymmet för att riva av ett sista pass innan påsk! 
Vi har bestämt att vi åker upp till stugan och därför blir det inge "lyfta skrot" på några dagar.
 
 
Det var väldigt skönt att få svettas riktigt och få känna sig skakig och helt slut i musklerna. Körde även lite intervaller på assault-biken vilket aldrig är en speciellt angenäm upplevelse förrän det är över ;)
Så himla jobbigt, men effektivt! Blir ju inte alls så mycket konditionsträning nu när alla klasser är inställda så jag känner behov av lite flås också.
 
Hoppas på lite längdskidor och många prommenader under påsk-ledigheten!
 
 
 
 
 
 
Vad hittar ni på i påsk? Blir ni hemma eller reser ni bort.....
Att vi åker till stugan är ju för att där kommer vi endast att träffa vänner som inte är i riskzonen och aktiviteter tillsammans kommer att ske utomhus. Handlat har vi gjort här hemma innan vi reser!
 
 
 
 
Nu ska jag strax bege mej mot jobbet
 
 
//PIllan






Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se