Slappaste helgen

 
 
God morgon söndag
 
Alltså det känns som detta har varit en så lååång helg, eftersom jag var ledig redan från torsdag mitt på dagen. Fredagen förvandlades till lördag och lördag nästan till söndag så nu är jag här med en extra dag liksom ;)
 
 
Då det ju bara varit jag och Nikki hemma och hon fortfarande är snorig så har vi verkligen bara slappat! Jag har vaknat tidigt, tagit min morgon prommis.
Väl hemma har vi ätit frukost länge, suttit och snicki snackat. Sedan har jag hoppat in i duschen, stått där längre än vanligt.... njutit!
 
 
Nikki har suttit och pluggat, jag har plockat, tvättat, fixat.
Sedan har vi klätt oss och tagit korta skogspromenader. Plockat påskris, letat vårtecken, andats frisk luft... 
Druckit massor med kaffe, läst tidningar, lyssnat på poddar, kollat serier 
 
S L A P P A T
 
 
 
 
 
 
 
Dessa hallon!? Så stora och så goda!! Otroligt faktiskt
 
 
 
 
 
 
 
Så många koppar kaffe i helgen ;)
Älskar att få ta det riktigt lugn ibland, bara vara och låta det vara helt OK!
 
 
 
Idag ska jag försöka fixa med påskriset här ute. Det har blåst så mycket tidigare så det var liksom meningslöst om jag inte ville springa benen av mej för att plocka ihop alla kvistar igen....
Men idag är det lugnare så nu ska här pyntas dun ;)
 
 
Simma lugnt
 
//PIllan






Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se