Äter vad jag vill

 
 
 
Den här veckan som varit har jag kunnat äta precis det jag vill och är sugen på!
 
 
A och Nikki är nämligen bortresta och jag är solokvist.
Storhandlade i söndags och har sedan inte varit på affären en enda gång, lyx!! Annars ränner jag där mest varje dag.....
Köpte bara sådant som jag gillar, mycket grönsaker såklart!
 
 
 
Har ätit min favorit tonfiskröra med saltgurka har gett er recept på den här KLICK
 
Jordärtskocksoppa med kesobröd som jag älskar hittar ni här KLICK
 
På bilderna svängde jag ihop en sallad med falafel (går jättebra att köpa färdiga) och gnocci.
Alltså gnocci, hur gått??!
 
Kokar dem först och sedan steker dom i smör så dom får en liten yta, mums!
Blandar med valfri sallad och sedan tog jag även en klick creme fraiche och sweet chili sås till...mmmmm!
 
 
 
 
 
 
 
Eftersom jag även jobbar denna veckan så har jag lagat så det räckt till både lunch och middag. Mej gör det inget om jag äter samma sak två gånger per dag!
Så länge jag tycker det är gott och det innehåller fina ingredienser!
 
 
 
 
Nu ska jag slänga mej i solstolen innan jag ska in på jobbet igen!
 
Njut av lördagen
 
//PIllan






Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se