Kak-kalas hos Kamilla

 
 
 
I söndags när solen strålade och temperaturen äntligen gjort en uppryckning var det äntligen dags för Kamillas försenade födelsedags-fika!
Hon fyller i början av maj men då det i rådande tider inte gick att träffas alla inomhus så blev det istället nu.
 
Ni vet att jag skrivit förr att två gånger per år äter jag kakor som om det inte fanns någon morgondag.... Det är när Kamilla fyller och när vi firar Tilda.
 
 
Alltså här fannas två olika tårtor, en prinsess med hjortronfyllning och en chockladtårta med dumle fluff. Vit kladdkaka med blåbär och säkert 10 andra sorters kakor!!!
 
Alltså jag dör lite, älskar speciellt torra kakor alltså småkakor och här gick jag verkligen loss!
Smakade även den supergoda prinsesstårtan.
 
 
 
 
 
 
 
Filippa var sommarfin i klänning!
 
 
 
 
Tilda hade som vanligt väldigt mycket spring i benen och efter fikat badade hon och Nikki...även om badtemperaturen inte var OK enligt mej....
 
 
 
 
Så vackra pelargoner!
 
Vi satt i små grupper utspridda runt om i trädgården, det kändes som att vara på ett ur-mysigt trädgårdskafé! 
 
 
 
Nu ska jag bara förbereda lite lunch och middag för i eftermiddag jobbar jag
 
 
//PIllan


Wow! Vilja pelargoner,otroligt fina!

Hej! Hoppas allt är fint med dig :)
Jag skulle vilja komma i kontakt med dig gällande ett samarbete.
Vid intresse så maila till [email protected], så berättar jag mer.
Ha en trevlig dag!





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se