Firat Filippa

 
 
 
 
Igår var det ingen vanlig dag... för igår fyllde min Filippa hela 21 år!
 
Det verkar som att penicillinet börjar göra susen för hon kunde kliva upp, ta en dusch och ha ett lugnt firande med oss som skönt var.
Vi pratade om hennes senaste fördelsedagar och då hon fyllde 18 var hon också helt däckad i nån influensa... och ifjol då vi skulle fira hennes 20-årsdag så fick jag nåt skit men kunde till slut ta mej till restaurangen
Hmmm den här tiden på året är väl fylld med baciller tydligen?!
 
När hon föddes var det -30 och nu är det plusgrader ute...kanske bacillerna överlever lättare?
 
 
 
Vi startade iaf med middag, lite italienskt med canelloni och en caprese-sallad. Receptet hittar ni här KLICK
 
Sedan blev det gräddtårta och kaffe!
Mormor och morfar kom och firade med oss och vi avslutade kvällen med ett parit Monopol.
Nikki fick en ny variant i julklapp där man och får luras och fuska, väldigt roligt! Vinnare blev jag utan att göra ett endaste fusk medans de andra stal pengar och lurades för fullt.... ja ja ärlighet varar kanske längst ändå ;)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Idag har jag en ledig tisdag och har en tid hos tandläkaren....nu ska det köras med ultraljud så tandstenen ryker och sedan är det bara att hosta upp en halv förmögenhet för besväret!
 
 
 
 
 
 
Hoppas ni har en bra dag
 
//PIllan






Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se