Ledig långhelg

 
 
 
Fredag och jag gick på ledighet redan igår mitt på dagen!
 
Det absolut bästa med att jobba skift och särskilt igår när solen strålade och jag kunde ta en helt ljuvlig prommenad. Kändes nästan som vår ute och det är så lätt att låta sig luras att det faktiskt är i slutet på mars.....
 
 
Idag har jag som alltid när jag har möjlighet på fredagar startat med spinning. Så jäkla skön start på helgen, vare sig jag ska jobba eller som nu är helt ledig. Kroppen kickas igång och jag har endorfinpåslag långt in på eftermiddagen.
Ska sätta fart med lite matlagning strax för vi åker upp till fjällen i eftermiddag och i morgon ska vi ha kräftskiva med ett par vänner! Åt inte kräftor en gång i höstats så nu är det verkligen dags ;)
 
Även Filippa ska hänga med så det blir nog himla trevligt. Särskilt då våra nyårs-planer med just dessa vänner gick helt i stöpet pga min migrän.....
 
Vi ska även försöka ta oss ut på längdskidor under morgonagen, vilket jag ser fram emot. Här hemma är det ju bara is och inte alls läge för just längdskidor.
 
 
Hoppas ni alla får en härlig helg
 
PIllan






Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se