Sista versen

 
 
 
Ja nu sjunger min semester på sista versen!
 
På måndag börjar jag jobba igen efter fem långa sköna veckors ledighet. Dock har vädret varit under all kritik och bilden ovan är ett av få badtillfällen under semestern!
 
Juni var sommaren i år!
 
Idag har jag lyxat till det med både frissan och thai-massage. Passade perfekt då regnet har öst ner idag....
 
I morgon drar vi iväg på en sista tripp tillsammans och det blir fjällen för två dagars golftävling. Filippa hänger med och är med Nikki.
Man spelar både fredag och lördag och sammanlagda resultatet räknas. I morgon på Klövsjö gk och lördag Hede (där jag aldrig spelat) alltid lite klurigt att komma till en ny bana! men jag ser det som en skön dag med många steg på räknaren helt enkelt!
 
 
Ha en fin helg på er
 
//PIllan






Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se