När första snön faller....

 
 
 
God morgon lediga lördag
 
 
 
Jag vaknade först vid 5-tiden men lyckades somna om till strax före 07 och det är rena rama sovmorgonen i min värld!
Vet inte riktigt hur jag ska lyckas i morgon bitti då det ju blir vintertid och alla är superglada att få sova en timma extra....
Tror jag nyttjar min extra timma till träning istället ;) Valet är fritt, va?!
 
 
 
Nikki sa för några veckor sedan att när första snön kommer då ska jag klippa av mej håret! Så när flingorna vräkte ner i mitten på veckan var det bara att snabbt boka en klipptid.
 
 
I takt med att flingorna dalade ned så föll även 2 dm från Nikki gyllende knopp!
Hon är väldigt "chill" och hon bestämde själv hur mycket som ska klippas.
 
Det blev jättefint tycker jag och hon själv är väldigt nöjd!
Dock kände hon inte riktigt igen sig alldeles i början.... ;)
Kan ju vara så om man typ klippt eller färgat med en ny look...varje gång man passerar en spegel hajjar man liksom till.
 
 
 
 
 
 
 
Igår hade Nikki och många med henne laddat inför kvällens disco.... som blev inställt i sista stund.
 
Detta var såklart för de nya restriktionerna som lades fram under torsdagen.... Men jag vet inte riktigt om en barn-disco känns som en tradtionellt "uteställe"...?
Dom skuttar ju runt ihop hela dagarna MEN regler är absolut till för att följas!
 
Istället blev det ett spontan-disco hemma hos en kompis med ett gäng tjejer. Och dom hade nog minst lika roligt skulle jag gissa.
 
 
Sedan däckade vi båda framför IDOL och vi orkar aldrig se resultatet..... 
 
 
 
 
Min fina NIkki
 
 
 
 
Idag har vi inget alls planerat .....men nu slog mej en tanke lussebullar...kanske vi ska baka lussebullar!
Man vill ju gärna ha frysen full med dessa gyllene underbaringar!
 
 
Ja jag tror det blir dagens mission!
 
 
 
 
Ha en strålande dag
 
//PIllan






Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se