Julbord x 2

(null)


Adventshelgen bjöd på två julbord för min del. Jag har med andra ord börjat töja på magsäcken inför december-dekadensens tid!!


I lördags var jag,  A, Filippa och Petter tillsammans och åt på Mittlandia.
 Stort välfyllt julbord med allt man kan önska. Speciellt sill och laxbordet var välfyllt till min förtjusning! 
Det är där jag helst hänger….
Underhållning under middagen bjöds vi också med nostalgi-tripp med allt från 70-tal och framåt


(null)


Söndagen och första advent var sedan länge bokat för middagsklubben. 
Julbordet var i Revsund i en gammal mysig ladugård omgjord till restaurang.

Detta var SÅ mysigt och juligt!
Liten lokal så vi var nog Max 25 personer där.

Maten var magisk! 
Allt lokalproducerat och hemlagat med mycket kärlek. 
Vi åt och åt…. Och precis allt jag åt smakade himmelskt!!


(null)



Nu laddar jag om för tredje julbordet med jobbet nu på fredag!! 

Ska bli så skoj och vaccin-bevis laddade jag hem igår så jag är förberedd😊


//PIllan 






Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se