Pepparkakor var det här

(null)



I helgen var det så dags för vår mysiga tradition med Kamilla och Tilda -pepparkaksbaket!

Första gången var Tilda bara två år och åt mer deg än vad hon bakade men nu går det som en dans!


Julmusiken, doften och sällskapet, så härligt!

Som jag skrivit förr är just dofter mitt bästa med julen. Kryddigt och mustigt precis som peppisarna luktar och gärna massor med hyacinter!


(null)


Nikki var så duktig och gjorde egen mall och skar ut ett litet hus. Hon fixade och satte ihop det och kristyrade det helt själv. 

Väldigt imponerande 


(null)


Det blev sent innan vi var klara så det blev hopp i säng för mej och Nikki direkt efteråt!



Helgen innehöll även julbord med jobbet som var riktigt trevligt! 
Nu tror jag att nästa blir på julafton. Har ju hunnit med tre stycken redan…


//PIllan






Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se