Mini och jag

 

En liten kik på Nikki och mej från julafton 

Nikki önskade en jultröja men jag hittade ingen som föll mej riktigt i smaken… 
däremot fann jag en stickad väst på HM som ändå var lite julig eller vintrig kanske och som kan användas även resten av vintern!

Kjolen hade hon redan köpt själv på Gina tricot så det blev svart/vit outfit

Jag hade en blus med prickar och volangen ( som ni vet att jag gillar) från N a k d

Till detta en svart tyllkjol som jag haft i många år… återbruk!


 

Igår var jag och Nikki på bio och såg Sing 2. Väldigt bra musik och lite små-kul måste jag säga, skrattade flera gånger!

Julen innebär ju en hel del tv-tittande och jag har även börjat titta på En kunglig affär på SVT! 
Är väldigt förtjust i den typen av serier

Ikväll bjuder vi mina föräldrar på middag men det blir långt ifrån julmat! 
Scampi spinachi med ett glas bubbel och fruktsallad till efterrätt!

// PIllan



Härligt juliga bilder :-)

God fortsättning!





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se