Väntar på solen

(null)




Ja detta avlånga land… det verkar som det går en osynlig gräns för vädret senaste dagarna!

Ni som har turen att befinna er i de södra delarna har fått något av en värmechock har jag förstått. 
Det gäller inte riktigt här!!

Nä fy vilket skitvädet vi har haft
Nu idag har vi i alla fall lite hopp för termometern tillåter åtminstone shorts även om solen fortfarande leker kurragömma!

Själv jobbar jag mest varje dag men jag lider med sommarlovslediga barn…

Nikki och hennes kompisar har iaf ägnat mycket tid i köket med bak och försäljning.
Kul att dom hittar på saker


(null)




Jag har unnat mej thai-massage vilket var länge sedan nu. Så himla skönt och jag ska snart boka en till tid. 

Känner att detta gör mej så gott!


Ha en fin onsdag

//PIllan


Vilken härlig stol 😍

Fina bilder :)





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se