Våran dag

 


8 mars
Alla kvinnor, tjejer, brudar och flickors dag!



Idag ska vi hylla varandra och skänka en tanke till alla kvinnor före vår tid som kämpat för att vi ska ha det så bra som vi faktiskt har.
 Dock ska vi fortsätta i samma anda och jobba för jämlikhet!
Vi är alla människor och lika värda det spelar ingen roll om du är man eller kvinna!




Idag är jag ledig och Nikki har gått på sportlov.  
Hon tog såklart sovmorgon medans jag tog en skön promenad. 
Riktigt kallt i morse med -10 men nu skiner solen!


 

Söt blus från Ellos
Jag är ju svag för puffigt och feminint och dessa ärmar föll mej i smaken!



Ha en fin måndag

//PIllan






Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se