Skaldjursfrossa

 
 
 
Vilken härlig fredagskväll vi hade igår!
 
 
 
Vi hade bestämt med Pär och Carola att slå till med en riktig skaldjursfrossa och det blev det verkligen!
 
 
Vi "bullade upp" med massor med havskräftor, rökta räkor, kräftor som vi fiskat i Sundborn, Moules frites( utan frites) , goda ostar, västerbottenpaj, aioli och iskall Bollinger. Alltså wow vad gott det var. Åt så vi knappt kunde prata ;)
 
 
Nikki anslöt efter en stund då hon varit med kompisar på det nyrenoverade badhuset.
Det var väldigt bra tyckte hon MEN hon var supertrött och slumrade i soffan ....vi, vi fortsatte att äta ! Fast det blev inte riktigt tabberas utan lite blev kvar och det ska jag och A äta idag, he he...den som spar...
 
 
 
 
 
 
Hattar och haklappar... när har man det annars liksom ;)
 
 
 
 
Så himla trevligt att man kan börja umgås med vänner igen, det är ju livet alltså!
 
 
 
 
 
 
 
Nikki dissade skaldjuren och år nuggets och potatiskrketter istället.
 
 
 
 
Den helgen är jag ledig från jobbet men har absolut inget inplanerat. Vädret är riktigt kasst här hos oss så det blir nog bara slappa, titta på serier och dra till gymmet gissar jag!
 
 
//PIllan


Mysigt!





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se