Änglarna landade..



Kvällens stjärna var nog Adriana Lima



Väldigt spektakulär i sina svarta vingar. Miranda Kerr stoltserade i en bh för 2,5 miljon dollar...



Alessandra Abrosio



Top of the Angels var ändå Doutzen Kroes enligt mej, men det var tack vare att inte min stora favoritängel var med...



Nämligen Marissa Miller so gourgious!



Jag hamnade i soffan framför Victoria secrets härliga show.
Gosh vad dom är snygga... :/

Avund - det är en av de sju dödssynderna va...?!

Äh ingen idé, i stället mumsade jag på ur godisskålen och kände mej nöjd med att veta att jag aldrig behöver fundera på att ta en godis eller två för mycket inför kommande jobb;)


//PIllan


God fortsättning. Hoppas din jul varit bra. Kram

Skön inställning :).

Jag blir alltid så sugen på att bröja träna och äta bättre när jag ser på sånna vackra kvinnor eller när jag typ ser på So you think you can dance. Då vill jag lära mig att dansa. Haha.





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se