Del 5



September är väl ganska färskt i minnet!
En månad då kräftskivorna avlöste varandra, mycket trevligt då jag verkligen gillar denna delikatess;)

Här på hemmafronten försökte vi oss på med trädgårdsarbete. Nya perenner i form av buskar och nåt träd fick komma i marken.
Spännande att se nästa år vad det blir av detta...

I slutet av månaden började Nikkis inskolning på dagis;)



Oktober var en riktigt festlig månad.

Såklart vill man ha många gäster när man äntligen har ett helt hus att stojja i;)
Bland annat var det jag och A som var värdpar för middagsklubben och temat var höst.
Sedan hade vi en riktigt lyckad Amaronekväll med trevliga tjegänget.

Jag och Nikki fortsatte med trädgården i form av massvis med lökar som skulle i jorden.

Oktober var månaden då jag började jobba igen och Nikki hittade ett av sina favoritställen på riktigt - dagis!

Alltså back to vardagen igen...

//PIllan






Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se