Del 6 och tack för i år!



November drog igång och tack och lov lyste både kylan och snön med sin frånvaro....
Det har jag absolut inget emot, jag gillar att förkorta vintern!

Jag och tjejerna inledde lovveckan med en dag på Drakborgen, och det blir inte sista besöket för Nikki! Tror hon gav det 5 plus;)

Sen besökte vi ju en trevlig mässa på Vemdalsskalet och hipp happ så var vi med på Tinas tv-inspelning.

Lagom till 1a advent föll snön så fint och Nikki kunde kika på granen och samtidigt förundras över det vita fluffiga marktäcket...




December som vi fortfarande befinner oss i var precis så där mysig, småstressig och härligt som sig bör.

Kafferep med trevliga tjejer, julklappshazard med bästa vintjejerna och julbord som avlöste varandra!

Allt kulminerade i julafton med tomten i egen hö person och massor med klappar till snälla barn;)

Nu väntar vi på ett spännande 2012!!!

//PIllan






Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se