En dag att fira

Idag fredag den 16 december jobbar min mami sin sista dag på banken!! Sedan blir det en förhoppningsvis väldigt låång pension:)
Varken mamma eller pappa har egentligen "pensionsåldern" inne men de har tagit detta suveräna beslut att gå lite tidigare helt enkelt!!

Båda har jobbat sedan tidiga tonåren och min pappa på Posten sedan han var 16 år!!

Igår var vi och tittade in på mamis jobb och hon var allt lite rörd då hon fått en uppsjö med blommor av sina kära kunder:)

//PIllan



Halloj! Vilken fin blogg du har!

Och nu såg jag ju att din älskade mamma Äntligen ska få bli ledig och njuta av pensionen. Jag stormtrivdes när jag arb på banken m din mamma! Krama & hälsa henne så gott fr mig!

Hälsa mamma och gratulera till pensionen. Synd för banken som tappar ett glatt och trevligt ansikte.



Kul att ni var där och tog emot henne på sista dagen, det gjorde jag och pojkarna också när mor slutade på Boberg.





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se