Fika & Bus



Gav upp att försöka arrangera en bild på tjejerna vid granen...för mycket spring i benen!



Svårt att låta bli båda paketen och pyntet;)



Min gamla hatt-ask blev en perfekt trumma, bamse bamse yeah baby yeah så lät sången till...!

Idag har vi haft en liten andhämtningspaus i julfixet i form av fika och lekstund med Sandra och söta Wilma.
Som jag sagt tidigare, fram med fler fikadejter, jag på på!

Talade med en kompis nyss som skulle ut och käka lunch med en vännina idag med vänninan called off för hon måste städa.... Pju vilka krav alla har nuförtiden.
Och nej jag är inte mycket bättre själv.... Men det blir då ingen "gammeldags" städning, ni vet torka ur skåp och hela den baletten!
Nej det är bättre att göra en riktigt rejäl städning när julen är slut tycker jag. För då kommer ju ljuset snart tillbaka och man vill lätta upp på allt det murriga (mysiga) som man då har fått nog av.

//PIllan 






Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se