Kaffe Rep



Rullrån, Kokostoppar med saffran och apelsin, peppisar, bondkakor...



Jitterbuggar och Lingongrottor med kardemumma



Gula saffransbullar, mera rån, kanelpaj och Leilas Rocky Road fick gästerna mumsa på idag!





Hallå bloggisar

Läste att "tanten" var helt rätt just nu så åhh vad vi kände oss "inne" idag!
Tycker att det är enda chansen att få träffas och äta av allt man bakat är att just bjuda in sina vänner. Så sällan man bara droppar förbi nuförtiden...

Alla har fullt upp (vad nu det är) med sitt och alla tänker att dom andra är säkert upptagna och så sitter man där i sin ensamhet med frysen fullproppad...!

Nä fram för mer kafferep!

Herregud vi surrade på så timmarna bara rusade iväg, så himla trevligt:) Dessutom hade sötnosarna bemödat sig att ta med fin-fina presenter till värdinnan, moi! ;)



Vet ni att jag somnade igår kväll under Idol-finalen... Fick surfa mig ut på nätet i morse för att se vem som stått som vinnare.
Amanda var verkligen outstanding igår. Robin däremot sjöng falskt flera gånger...? Nerverna?

Nu blir det Så mycket bättre för min del, har tyvärr missat senaste två avsnitten då jag varit på julbord...
Tänkte zappa över till Nobel-middagen emellanåt också!

//PIllan


åh så fint. Lyllos dom som får komma på kafferep hos dig :) kram

Men åååh, värsta bullmamman :-) Kul initiativ!!

Ha en mysig lördagkväll!



KRAM

Meen.. nu sitter jag här och längtar hem till svenska småkakor! Mums va gott det ser ut! Så härligt med kafferep :-)

Sv: Tack till dig för alla fina ord! :-)



Och vad trevligt ni ser ut att ha det! Riktigt supermysigt kafferep ju, blir inspirerad!



KRAM till dig :-)

Åh, vad gott med gofika!

Kram H





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se