Lååång lista...



God morgon

Ja lika lång som tomtens mössa är, är inköpslistan som jag ska pricka av i affären idag... pju!

Ändå så är det mami som gör det mesta av maten, jag ska bara rulla lite (läs många) köttbullar i eftermiddag och sedan blir det laxrullar med några olika fyllningar plus pepparkakscheese-cake.

Sen vill man ju att kylskåpet ska vara riktigt välfyllt över julhelgen så man bara kan slappa och öppna dörren för att fylla magen med jämna mellanrum:)






Ikväll är det också årets sista aerobics-klass för min del.
Så här i slutet av terminen känner jag alltid att inspirationen börjar tryta. Så ett par veckors uppehåll är verkligen på sin plats.
Dock ska jag inte vila mej i form över jul utan hoppas på egenträning nu nån gång ibland!





Två arbetsdagar kvar innan julledigheten, torsdag och fredag sedan så gör jag långhelg.
Har ni fått några julklappar av chefen? Det har vi och det är verkligen årets snackis på arbetsplatsen!

Kanske ska tillägna den ett eget inlägg (den har nämligen fått en egen facebook-sida...) men nej den är nog inte riktigt värd publiciteten!
Jag skulle mycke mer ha uppskattat att företaget skänkte till välgörenhet och det är många som tycker som mej i den frågan.


Vad vi fick.....    jo en designad röd pil som man kan ha som typ hängare.... :/

//PIllan






Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se