Pernillas Jul




Jag har en hel-ledig dag idag!

Jag och Nikki har precis kommit hem från årets sista Stor & Liten. Där bjöds det på gröt, skinkmackor, pepparkaksmuffins och saffrans skorpor :)
Nikki har busat och lekt i flera timmar så nu var det bara att lägga ned henne i vagnen och så somnade hon så sött! Det trista är att det regnar ute.... blev tvungen att ta fram regnskyddet:/

Filippa är fortfarande dålig men jag pratade med vårdcentralen och vi skulle avvakta och se men om febern återkom så skulle vi ringa in igen. Det är tydligen en förkylning som nästan är som en influensa som härjar just nu...

Idag tipsar jag om Pernillas Jul (såklart...) Jättemycket smaskiga recept och fina bilder. Ska självklart prova nåt som jag kanske kan dela med mig av här, om det blir lyckat;)

//PIllan


Då är det bara att köra i gång med alla juliga recept,

tycker det fanns mycket bra inspiration i Pernillas jul :)



Hoppas äldsta dottern snart är på benen igen



stor kram





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se