Sweet dreams...



Bild Lexington

Go kväll

Ska alldeles snart krama kudden riktigt hårt och hoppas att jag får sova riktigt sött inatt!
Jag börjar nämligen sådär okristligt tidigt i morgon bitti...

Känner mej riktigt avslappnad då jag nyss varit och bränt av ett rejält spinning-pass. Skönt trött i hela kroppen:)
Bara lite kvälls-fika och en glutt på tv:n sedan så gör jag kväll...

Ses i morgon//PIllan


Jag ska också krypa i säng tidigt - klockan ringer vid 5 i morgon... Hoppas vi får sova gott båda två :-)



Natti natti!

Lexington har verkligen fina grejer, synd att det är så dyrt!





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se