Två ljus

Redan 2 advent bloggisar!

Jag har varit till mamma och ätit pannkakor med hallonsylt och grädde så jag tror jag fick nån blodsockerchock... Huu så seg jag är! Sitter i soffan och försöker samla kraft för lite mer bakning:)

À har styrt kosan mot Sälen och nåt happening, blir borta tom tisdag. Så vi är solokvistar här hemma... Igen:(

Men oj vilket smaskigt julbord jag var på igår ! Synd bara att jag blev mätt så fort, orkade inte ens masa mig till efterrätts-bordet som innehöll fina små pannacotas, tryfflar, ris ala malta mm...

Hoppas ni har en mysig söndag// PIllan



Vilken underbar adventsljusstake!



Hoppas du får en fin eftermiddag/kväll! Kramar





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se