Är det vår nu...



Smakar nästan sommar, vattenmelon och citron mmmm. Hade flaskan liggandes under vagnen under prommenaden så när den skulle drickas var den alldeles isig. Blev som en härlig sommardrink!

1 mars då kan man väl nästan säga att det är vår va?!
Tyvärr har inte dagen börjat så bra för min del då jag vaknade med huvudvärk... Har stoppat i mig lite piller och en kopp java så jag hoppas det släpper.
Dagen ska tillbringas bakom mina solglajjor med vagnen framför fötterna och vi ska även hinna med lite babyrytmik!

Hade en jättebra träningskväll igår med två sköna pass, lajki lajki!

//PIllan






Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se