Håll i hatten



Vet inte om jag vågar mig ut idag..... Dessutom är Nikki riktigt snorig och hostig så det kanske blir en innedag! Sådana brukar kunna få mig att "go bananas" men jag får väl städa och tvätta bort krypet i kroppen:)
Vad hittar ni på en dag som denna??

Kram PIllan


Ibland kan det ju vara skönt att vara hemma om man själv får bestämma när det skall vara, det är ju för segt om man tvingas stanna inne pga av vädrets makter eller andra orsaker ;-) Men ni hittar säkert på något mysigt, att baka något gott eller krypa upp i soffan och kolla på film brukar ju höja mysfaktorn några snäpp :-)



KRAMAR

Ja vad det blåser,

vi har stannat inne i dag.



Kramar i massor





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se