Kicka igång torsdagen



Yougurt med linfrön, keso och hackad mandel. Knäcke med alfalfagroddar :)

Strålande sol här i fjällvärlden!

A har skjutsat tjejerna till backen. Dom skulle vara ett helt gäng med kids som skulle åka tillsammans idag. Tänk va skoj dom ska ha! Minns att vi enbart åkte i skogen när jag var i den åldern.... Extra kul för Fillan som annars endast åker strikt i backen:)

Igår var vi till min vinklubbsvännina Maria och hälsade på i deras nyköpta nybyggda stuga (läs hus). Wow det var helt underbart. Dom har inrett det precis i min stil när det gäller fjällstugor! Bruna läderstolar till ruffa träbord som ser ut att vara hundra år, kohudar på golven, rustika ljusstakar och en sprakande kamin som ståtade mitt i huset!!

Nu ska jag och Nikki ta lite mellis sedan sticker vi också ut!

Kram PIllan






Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se