Lördagen i bilder











Ja det blir väl aldrig riktigt som man tänkt sig.... Men vi hade en jätterolig kväll med superbra platser!

Tyvärr hade jag inte med mig systemkameran så bildkvaliten lämnar en del
att önska men håll till godo i alla fall;)

Kolla Filippa när hon "bryter ihop" för att inte Pernilla Andersson gick vidare... :)  Mina favoriter Love Generation höll ju inte heller hela vägen men det var ett riktigt bra drag under deras nummer! Fast mest jubel och dans drog faktiskt The Moniker ner.... Ja glad och trallvänlig pop går väl hem trots allt!

Ha en fin lördag//PIllan


Gillade också Pernilla Andersson, inget jag skulle vilja skicka vidare ut i Europa, men något som definitiv hamnar på min Spotify playlist.



Love Generation och Pernilla Andersson hade jag gärna sett vidare, men ska sanningen fram är det inget bidrag som sticker ut för mig i år. Har annars tippat rätt tre år i rad. :)

Å åå vad kul! Vilken lyx! :) Hoppas ni hade en toppenkväll fina du! KRAM Evelina





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se